Chłodnica jest najważniejszą częścią układu chłodzenia. Chroni silnik i zapewnia jego optymalną wydajność.
Tylko odpowiednia jakość chłodnicy może zapewnić optymalną wydajność układu, a tym samym żywotność silnika i jego wyposażenia.
UKŁAD
CHŁODZENIA
SILNIKA
KONTROLA TERMICZNA
SILNIKA
Chłodnica jest najważniejszą częścią układu chłodzenia. Chroni silnik i zapewnia jego optymalną wydajność.
Tylko odpowiednia jakość chłodnicy może zapewnić optymalną wydajność układu, a tym samym żywotność silnika i jego wyposażenia.
WYMIANA CHŁODNICY NAJWYŻSZEJ JAKOŚCI
ZAPEWNIA ŻYWOTNOŚĆ SILNIKA I JEGO WYPOSAŻENIA
SPRAWDZONA, NIEZAWODNA, DŁUGA ŻYWOTNOŚĆ
DOSKONAŁA WYDAJNOŚĆ UKŁADU CHŁODZENIA SILNIKA
ZAPROJEKTOWANE I PRZETESTOWANE POD KĄTEM DOSKONAŁEJ WYDAJNOŚCI CIEPLNEJ
IDEALNE DOPASOWANIE I ŁATWA INSTALACJA, DODATKOWE CZĘŚCI W ZESTAWIE (FIRST FIT)
Doskonałe wyniki i wydłużona żywotność osiąga się dzięki szeregu specjalnych funkcji, poprawiających krytyczne elementy grzejnika.
Chłodnice Nissens są testowane w zakresie:
korozja,
Część została zaprojektowana, wyprodukowana i przetestowana zgodnie z naszym standardem najwyższej jakości. Obejmuje ona kompleksową serię testów, projekt i ulepszenia materiałowe, zapewniając optymalną wydajność i długą, bezproblemową pracę.
Chłodnica jest umieszczona z przodu pojazdu, często przymocowana do innych wymienników ciepła, takich jak chłodnica powietrza. Chłodnica jest niezbędna do chłodzenia silników spalinowych. W takich silnikach może być nawet 4000 zapłonów paliwa na minutę, z których każdy generuje temperatury do 1500°C.
Ciecz chłodząca, krążąca w płaszczu chłodzącym, chłodzi blok silnika, tłoki, zawory, uszczelki, pierścienie, głowicę silnika i inne elementy silnika. Krążący płyn chłodzący odbiera ciepło spalania. Przepływając przez chłodnicę, wymienia ciepło z powietrzem atmosferycznym.