search
menu

Chłodnica cieczy Nissens

UKŁAD 

CHŁODZENIA 

SILNIKA

KONTROLA TERMICZNA 

SILNIKA

Chłodnica jest najważniejszą częścią układu chłodzenia. Chroni silnik i zapewnia jego optymalną wydajność.

 

Tylko odpowiednia jakość chłodnicy może zapewnić optymalną wydajność układu, a tym samym żywotność silnika i jego wyposażenia.

SKU chłodnic cieczy

Pokrycie numerów referencyjnych OE

Pokrycie parku 

samochodowego w UE

Program dostępny dla wszystkich 

segmentów pojazdów

Program części zamiennych

 do nowych pojazdów energetycznych

POZNAJ RÓŻNICĘ

RÓŻNICA

WYMIANA CHŁODNICY NAJWYŻSZEJ JAKOŚCI

ZAPEWNIA ŻYWOTNOŚĆ SILNIKA I JEGO WYPOSAŻENIA

SPRAWDZONA, NIEZAWODNA, DŁUGA ŻYWOTNOŚĆ

DOSKONAŁA WYDAJNOŚĆ UKŁADU CHŁODZENIA SILNIKA

ZAPROJEKTOWANE I PRZETESTOWANE POD KĄTEM DOSKONAŁEJ WYDAJNOŚCI CIEPLNEJ

IDEALNE DOPASOWANIE I ŁATWA INSTALACJA, DODATKOWE CZĘŚCI W ZESTAWIE  (FIRST FIT)

NIEZAWODNOŚĆ I WYDAJNOŚĆ

ODPORNOŚĆ NA NAPRĘŻENIA TERMICZNE

ŁATWA INSTALACJA

NAJWYŻSZA TRWAŁOŚĆ

TRWAŁE OPAKOWANIE

NOWOCZESNE TECHNOLOGIE

Doskonałe wyniki i wydłużona żywotność osiąga się dzięki szeregu specjalnych funkcji, poprawiających krytyczne elementy grzejnika.

 

Chłodnice Nissens są testowane w zakresie:
korozja,

  • korozji,
  • drgań,
  • impulsów ciśnienia,
  • rozszerzalności cieplnej,
  • i wydajności termicznej.
     

 

Genuine FINAL.svg

 

Część została zaprojektowana, wyprodukowana i przetestowana zgodnie z naszym standardem najwyższej jakości. Obejmuje ona kompleksową serię testów, projekt i ulepszenia materiałowe, zapewniając optymalną wydajność i długą, bezproblemową pracę.

TECHNOLOGIE CHŁODNIC NISSENS

Konstrukcja aluminiowa McCord

Lekka i wydajna konstrukcja aluminiowych rdzeni i zbiorników z tworzywa sztucznego, uniwersalnie stosowana do chłodnic samochodów osobowych i ciężarowych.
 

Konstrukcja aluminiowa McCord

Wysokiej jakości lutowane aluminiowe chłodnice Nissens McCord o grubości 32 mm: 11,5% wyższa wydajność chłodzenia w porównaniu z mechanicznie skladanymi chłodnicami aluminiowymi o grubości 34 mm
 

5mm

Konstrukcja aluminiowo-plastikowa z 5 mm odstępami między rurkami zwiększa wydajność chłodzenia w porównaniu z tradycyjnymi chłodnicami 10 mm.
 

5mm

Chłodnica Nissens 5 mm: do 25% wyższa wydajność chłodzenia w porównaniu z typową chłodnicą
 

Full Alu

Zaawansowana konstrukcja chłodnicy oparta na lutowanych elementach wykonanych wyłącznie z aluminium, bez uszczelek i części z tworzyw sztucznych.

 

Pełna konstrukcja aluminiowa

Wysokiej jakości produkt Nissens wykonany w całości z aluminium oferuje zwiększoną wydajność chłodzenia o 15% w porównaniu z innymi produktami wykonanymi w całości z aluminium

CHŁODNICE CIECZY - PODSTAWOWE INFORMACJE

ROLA I DZIAŁANIE

 

Chłodnica jest umieszczona z przodu pojazdu, często przymocowana do innych wymienników ciepła, takich jak chłodnica powietrza. Chłodnica jest niezbędna do chłodzenia silników spalinowych. W takich silnikach może być nawet 4000 zapłonów paliwa na minutę, z których każdy generuje temperatury do 1500°C.
 

Ciecz chłodząca, krążąca w płaszczu chłodzącym, chłodzi blok silnika, tłoki, zawory, uszczelki, pierścienie, głowicę silnika i inne elementy silnika. Krążący płyn chłodzący odbiera ciepło spalania. Przepływając przez chłodnicę, wymienia ciepło z powietrzem atmosferycznym.

 

Nissens_NTC_61_s01_007_Update_EC_002_EC System Highlighted 1,5k.png

 

WAŻNA WIEDZA

 

  • Ze względu na umieszczenie czołowe chłodnica jest szczególnie narażony na lekkie uszkodzenia mechaniczne (owady, kamienie, czyszczenie wody pod wysokim ciśnieniem), powodując rozszczelnienie.
  • Nieszczelna lub niesprawna chłodnica narazi silnik na nadmierne przeciążenie termiczne, co może spowodować jego zatarcie.
  • Kamień wytrącający się z wody może blokować rdzeń chłodnicy, ograniczając przepływ płynu chłodzącego.
  • Osady i zanieczyszczenia pochodzące z niskiej jakości płynów chłodzących, niewłaściwych mieszanek chłodziwa lub pozostałości uszczelniaczy będą również gromadzić się w rurkach chłodnicy, ograniczając przepływ i powodując ograniczoną wydajność.
  • Awarie termostatu powodują, że układ chłodzenia działa w nieprawidłowych temperaturach, co skutkuje niewystarczającą wydajnością.

 

PLIKI I LINKI

Chłodzenie oleju silnikowego i przekładniowego

Wysoka wydajność i niezawodne chłodzenie silnika

Prawidłowe parametry pracy systemu EC