search
menu

Części układu EGR Nissens

EFEKTYWNOŚĆ 
I EMISJE SILNIKA

 

RECYRKULACJA 

SPALIN

Nie idź na kompromis w kwestii emisji spalin.

Wybierz części zamienne EGR klasy premium. Nasze kompletne rozwiązanie składa się z zaworów EGR, modułów i chłodnic o standardzie Genuine Nissens Quality.

 

 

KOMPLETNE, FABRYCZNIE NOWE ZAWORY EGR, MODUŁY I CHŁODNICE
 

  • Bez dopłat, bez zwrotu starych jednostek. Pełna gwarancja.
  • Wysoce konkurencyjna wymiana części systemu EGR.

 części układu EGR w ofercie

Pokrycie numerów referencyjnych OE
 

Zawory EGR

Moduły EGR

Chłodnice EGR

Obejmuje wszystkie segmenty pojazdów

POZNAJ RÓŻNICĘ 

RÓŻNICA

PEŁNA KOMPATYBILNOŚĆ 

Z POJAZDEM

NIEZAWODNE,

HARMONIJNE SPALANIE

ZAKRES CZĘŚCI 

DLA NORM EUR 1-6

PRAWIDŁOWE 
EMISJE SPALIN

ŁATWY MONTAŻ, DODATKOWE CZĘŚCI W ZESTAWIE (FIRST FIT)

NIEZAWODNOŚĆ, 
DŁUGA ŻYWOTNOŚĆ

SPRAWDZONA WYDAJNOŚĆ TERMICZNA

PROJEKT I RODZAJ MATERIAŁU

ŁATWY MONTAŻ

DŁUGA ŻYWOTNOŚĆ

Wydajność termiczna części jest dokładnie badana w celu symulacji naturalnych warunków pracy wysokiej temperatury i ciśnienia przepływu spalin występujących w układach wydechowych.

Genuine FINAL.svg

Testując nasze zawory, moduły i chłodnice, stosujemy wysoce sprofilowaną, kompleksową procedurę walidacji, aby zapewnić ich pełną funkcjonalność przez cały okres ich użytkowania.

 

Oryginalne serie testowe Nissens składają się z kompletnego działania zaworu EGR i sygnału zwrotnego czujnika testowanego w temperaturach symulujących warunki pracy komory silnika. Ponadto testujemy wydajność chłodnicy EGR pod kątem redukcji emisji NOx zgodnie z normą EU5. Funkcja obejścia chłodnicy EGR jest również testowana pod kątem zimnego rozruchu. Na koniec zawór przechodzi kompleksowy test korozji.

CHŁODNICA EGR NISSENS

PODSTAWY

 

Chłodnice EGR są częścią zaawansowanych systemów EGR zintegrowanych z elektrycznie sterowanym zaworem EGR. Zastosowanie chłodnicy poprawia ogólną wydajność emisji silnika, ponieważ chłodzi ona spaliny jeszcze bardziej, zanim zostaną skierowane do komory spalania. Głównym celem systemu EGR jest obniżenie szczytowej temperatury spalania, co utrudnia tworzenie się gazów NOx.

 

W związku z tym obniżenie temperatury spalin poprawia ten efekt.

Rozmiar i kształt chłodnicy EGR zależą od wielkości silnika, typu i normy emisji spalin.

DZIAŁANIE
 

  • Chłodzenie EGR zależy od wymiany ciepła między płynem chłodzącym silnik, który przepływa przez obwód gazów EGR chłodnicy. Przepływy dwóch czynników są rozdzielane, a płyn chłodzący silnika rozprasza ciepło spalin.
  • Klapa obejściowa zintegrowana z chłodnicą umożliwia kontrolę przepływu spalin w całej chłodnicy, w zależności od chwilowych potrzeb silnika. Klapa może być uruchamiana pneumatycznie lub elektronicznie.
  • Ominięcie gazów EGR z chłodnicy pomaga silnikowi i jego wyposażeniu (np. katalizatorowi) szybciej osiągnąć temperaturę roboczą, zwłaszcza przy zimnym rozruchu. Zmniejsza również hałas spalania zimnego silnika i jego emisję węglowodorów w trybie rozgrzewania.

Moduł EGR

 

egr_cooler_small copy.png

1 - Chłodnica

2 - Zawór EGR sterowany silnikiem prądu stałego

Lokalizacja w pojeździe

 

egr_car.png

Chłodnica EGR jest zintegrowana z układem EGR silnika i zaworem EGR.

Zakres zastosowania

 

Chłodnice EGR zintegrowane z funkcją obejścia i zaworem sterowanym silnikiem prądu stałego są standardowym rozwiązaniem EGR dla silników wysokoprężnych spełniających normy Euro 6 i wyższe.

ZALETY CHŁODZENIA EGR

 

  • Zwiększa pojemność objętościową gazów EGR
  • Obniża temperaturę spalania
  • Przyczynia się do ogólnego zwiększenia efektu EGR, a tym samym jeszcze bardziej poprawia redukcję NOx

NOx to termin określający gazowe tlenki azotu i są one znane z tego, że są niezwykle szkodliwe dla narządów oddechowych. Rozwój zanieczyszczeń środowiska, takich jak smog, kwaśne deszcze lub powstawanie ozonu, wiąże się z wpływem tlenków azotu.
 

NOx to termin określający gazowe tlenki azotu i są one znane z tego, że są niezwykle szkodliwe dla narządów oddechowych. Rozwój zanieczyszczeń środowiska, takich jak smog, kwaśne deszcze lub powstawanie ozonu, wiąże się z wpływem tlenków azotu.

MODUŁ EGR NISSENS

DOSKONAŁE ROZWIĄZANIE DLA RYNKU WTÓRNEGO

 

Moduły EGR są popularnymi rozwiązaniami do zastosowań w silnikach wysokoprężnych. Ta zaawansowana konstrukcja integruje zawór EGR oraz elektryczną i pneumatyczną chłodnicę sterującą.


Aby zapewnić prawidłowe działanie zaworu i długą żywotność pomimo narażenia na trudne warunki pracy (temperatury, spaliny, wibracje), opracowaliśmy nasz produkt, stosując kilka ulepszeń konstrukcyjnych i kompleksowe serie testów.
 

Rezultatem jest doskonale działająca, trwała część zamienna i konkurencyjne rozwiązanie na rynku wtórnym.
 

...

01 OBUDOWA

02 TRZPIEŃ ZAWORU

03 SILNIK PRĄDU STAŁEGO

ZOPTYMALIZOWANA KONSTRUKCJA ZAWORU 

Znacznie zmniejszyliśmy tarcie dzięki zastosowaniu specjalnego smaru PTFE odpornego na wysokie temperatury. Ponadto zmieniliśmy materiał plastikowy kół zębatych w dwustopniowego zaworu.

PLIKI I LINKI

Niezawodne i precyzyjne turbodoładowanie

Harmonijne spalanie silnika

Doładowanie silników doładowanych powietrzem