Nie idź na kompromis w kwestii emisji spalin.
Wybierz części zamienne EGR klasy premium. Nasze kompletne rozwiązanie składa się z zaworów EGR, modułów i chłodnic o standardzie Genuine Nissens Quality.
EFEKTYWNOŚĆ
I EMISJE SILNIKA
Nie idź na kompromis w kwestii emisji spalin.
Wybierz części zamienne EGR klasy premium. Nasze kompletne rozwiązanie składa się z zaworów EGR, modułów i chłodnic o standardzie Genuine Nissens Quality.
KOMPLETNE, FABRYCZNIE NOWE ZAWORY EGR, MODUŁY I CHŁODNICE
PEŁNA KOMPATYBILNOŚĆ
Z POJAZDEM
NIEZAWODNE,
HARMONIJNE SPALANIE
ZAKRES CZĘŚCI
DLA NORM EUR 1-6
PRAWIDŁOWE
EMISJE SPALIN
ŁATWY MONTAŻ, DODATKOWE CZĘŚCI W ZESTAWIE (FIRST FIT)
NIEZAWODNOŚĆ,
DŁUGA ŻYWOTNOŚĆ
Wydajność termiczna części jest dokładnie badana w celu symulacji naturalnych warunków pracy wysokiej temperatury i ciśnienia przepływu spalin występujących w układach wydechowych.
Testując nasze zawory, moduły i chłodnice, stosujemy wysoce sprofilowaną, kompleksową procedurę walidacji, aby zapewnić ich pełną funkcjonalność przez cały okres ich użytkowania.
Oryginalne serie testowe Nissens składają się z kompletnego działania zaworu EGR i sygnału zwrotnego czujnika testowanego w temperaturach symulujących warunki pracy komory silnika. Ponadto testujemy wydajność chłodnicy EGR pod kątem redukcji emisji NOx zgodnie z normą EU5. Funkcja obejścia chłodnicy EGR jest również testowana pod kątem zimnego rozruchu. Na koniec zawór przechodzi kompleksowy test korozji.
Chłodnice EGR są częścią zaawansowanych systemów EGR zintegrowanych z elektrycznie sterowanym zaworem EGR. Zastosowanie chłodnicy poprawia ogólną wydajność emisji silnika, ponieważ chłodzi ona spaliny jeszcze bardziej, zanim zostaną skierowane do komory spalania. Głównym celem systemu EGR jest obniżenie szczytowej temperatury spalania, co utrudnia tworzenie się gazów NOx.
W związku z tym obniżenie temperatury spalin poprawia ten efekt.
Rozmiar i kształt chłodnicy EGR zależą od wielkości silnika, typu i normy emisji spalin.
Moduł EGR
1 - Chłodnica
2 - Zawór EGR sterowany silnikiem prądu stałego
Lokalizacja w pojeździe
Chłodnica EGR jest zintegrowana z układem EGR silnika i zaworem EGR.
Zakres zastosowania
Chłodnice EGR zintegrowane z funkcją obejścia i zaworem sterowanym silnikiem prądu stałego są standardowym rozwiązaniem EGR dla silników wysokoprężnych spełniających normy Euro 6 i wyższe.
NOx to termin określający gazowe tlenki azotu i są one znane z tego, że są niezwykle szkodliwe dla narządów oddechowych. Rozwój zanieczyszczeń środowiska, takich jak smog, kwaśne deszcze lub powstawanie ozonu, wiąże się z wpływem tlenków azotu.
NOx to termin określający gazowe tlenki azotu i są one znane z tego, że są niezwykle szkodliwe dla narządów oddechowych. Rozwój zanieczyszczeń środowiska, takich jak smog, kwaśne deszcze lub powstawanie ozonu, wiąże się z wpływem tlenków azotu.
Moduły EGR są popularnymi rozwiązaniami do zastosowań w silnikach wysokoprężnych. Ta zaawansowana konstrukcja integruje zawór EGR oraz elektryczną i pneumatyczną chłodnicę sterującą.
Aby zapewnić prawidłowe działanie zaworu i długą żywotność pomimo narażenia na trudne warunki pracy (temperatury, spaliny, wibracje), opracowaliśmy nasz produkt, stosując kilka ulepszeń konstrukcyjnych i kompleksowe serie testów.
Rezultatem jest doskonale działająca, trwała część zamienna i konkurencyjne rozwiązanie na rynku wtórnym.
...
ZOPTYMALIZOWANA KONSTRUKCJA ZAWORU
Znacznie zmniejszyliśmy tarcie dzięki zastosowaniu specjalnego smaru PTFE odpornego na wysokie temperatury. Ponadto zmieniliśmy materiał plastikowy kół zębatych w dwustopniowego zaworu.