Parownik Nissens

UKŁAD 

KLIMATYZACJI

KABINOWY WYMIENNIK CIEPŁA 

WYTWARZAJĄCY ZIMNE POWIETRZE

Doskonała część zamienna firmy Nissens.

 

Zaprojektowane, wyprodukowane i przetestowane tak, aby zapewnić optymalną wydajność, długą i bezawaryjną pracę, a tym samym niezawodną pracę systemu.

POZNAJ RÓŻNICĘ

THE DIFFERENCE

ŁATWY I BEZPROBLEMOWY MONTAŻ Z FIRST-FIT

KOMPLEKSOWE ZAOPATRZENIE W KLUCZOWE CZĘŚCI UKŁADU

SPRAWDZONA, NIEZAWODNA, DŁUGA ŻYWOTNOŚĆ

WYSOKIE POKRYCIE PARKU SAMOCHODOWEGO

NOWE CZĘŚCI DO POJAZDÓW ENERGETYCZNYCH

WSPARCIE TECHNICZNE

NIEZAWODNOŚĆ I WYDAJNOŚĆ

ŁATWA INSTALACJA

WYSOKA JAKOŚĆ

Sprawdzony w testach, długa żywotność i niezawodna praca.

Genuine FINAL.svg

 

Część została zaprojektowana, wyprodukowana i przetestowana zgodnie z naszym standardem najwyższej jakości. Obejmuje kompleksową serię testów, projekt i ulepszenia materiałowe, zapewniając optymalną wydajność i długą, bezawaryjną pracę.

PAROWNIK - PODSTAWOWE INFORMACJE

Temperature Diagnostics - Evaporator.png

ROLA

 

Wymiennik ciepła po stronie niskiego ciśnienia układu klimatyzacji, zainstalowany między zaworem rozprężnym a kompresorem. Zazwyczaj znajduje się w module HVAC (Heat-Ventilation-Air-Conditioning) za deską rozdzielczą pojazdu.

 

DZIAŁANIE
 

Parownik powoduje odparowanie czynnika chłodniczego, zmieniając jego stan z ciekłego na gazowy. Powietrze otoczenia wdmuchiwane na powierzchnię parownika umożliwia proces parowania wewnątrz, a podczas procesu zmiany stanu czynnika chłodniczego wdmuchiwane powietrze przepływające przez powierzchnię parownika staje się zimne i może zostać skierowane do kabiny pojazdu. Ponadto parownik osusza powietrze wlotowe, co ma duże znaczenie dla zdolności systemu do odparowywania szyb pojazdu.

WAŻNE, ABY WIEDZIEĆ

 

  • Niewydajna dmuchawa wewnętrzna ogranicza funkcjonalność parownika i może prowadzić do poważnego uszkodzenia sprężarki.
  • Zatkany lub zużyty filtr kabinowy, a także zabrudzona, zanieczyszczona powierzchnia parownika znacznie ograniczą zdolność pracy parownika.
  • Wewnętrznie zanieczyszczony i zatkany lub mechanicznie uszkodzony lub skorodowany parownik nie może być naprawiony i zawsze musi być wymieniony. Zawsze należy wymienić także zawór rozprężny.

PLIKI I LINKI

Najwyższa, niezawodna wydajność układu klimatyzacji

Prawidłowe parametry pracy układu klimatyzacji

Prawidłowy wlot, przepływ i dystrybucja powietrza w kabinie